fredag 11 september 2015

Biofredag

Mannen i huset ska på aw med jobbet ikväll och jag blev grinig. Istället för att göda den där grinigheten bestämde jag att resten av familjen också ska göra något roligt. Så strax efter klockan ett hämtas barnen och sen tar vi oss ner till city för att gå på bio och se Insidan ut. Ungarna har tjatat om den i veckor, och jag som är lika förtjust i barnfilm som de är, tycker att det ska bli riktigt skoj. Efteråt letar vi upp ett barnvänligt matställe för en god middag. Mättande åtminstone. Säkerligen flottig också.


2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om filmen? Jag tyckte den var bra, men annorlunda. Inte helt säker på att Alexander förstod den fullt ut.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte att den var okej, men ändå den sämsta på länge. Fint gjord och bra budskap. Vi var några vuxna som snorade i slutet. Jag tror att sonen hängde med, han flinade på rätt ställe. Dottern var alldeles för liten för att förstå mer än att det var roliga gubbar och miljöer. Å andra sidan grät hon också i slutet.
      Ha en fin helg du med! Hoppas att vardagsrummet blir bra.

      Radera