torsdag 8 oktober 2015

Sjukt tråkigt

Kände att halsen ömmade igår. Jag hade huvudvärk hela dagen bortsett från den stunden när jag var ute och sprang. Sov illa under natten och vaknade upp med tjock hals och feber. Maken tog lämningen av barnen och jag bäddade ner mig i soffan där jag legat hela dagen. Somnade till en stund och vaknade alldeles svettig innan det var dags att hämta hem de små. Nu har febern gått ner men halsen känns inte alls bra. Håller tummarna för att det är bättre imorgon. Då ska vi nämligen ner på stan med svärföräldrarna och det ser jag fram emot. På lördag har maken en överraskning för mig och barnen, vi ska åka iväg en bit och det är middag bokad till eftermiddagen. Spännande. Det blir till att sova sig frisk under dagen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar