torsdag 14 juli 2016

Klippdags


Imorgon är det dags att bli fin i håret. Förra gången fnissade tjejen som klipper mig när jag ville ha frisyren annorlunda - igen. Jag kan bara gissa vad hon säger eller tänker imorgon när jag vill ha det olika ännu en gång. Eftersom vi ska iväg på semester vill jag ha en lättskött frisyr som bara kräver en hand genom håret och eventuellt lite vax. Så min förebild är Anna Lidström, hennes frisyr är underbar.

Sonen hade också klipptid ihop med mig, men den avbokades i förmidsags när det framkom att han ville ha militärfrilla. Så maken plockade fram klippmaskinen och snaggade grabben rejält. Inte den finaste frisyren, men säkert skönt.

2 kommentarer:

  1. Spännande att se resultatet! Håller med om att hennes frisyr är underbar. Liksom din klänning. 😊

    SvaraRadera
  2. Spännande att se resultatet! Håller med om att hennes frisyr är underbar. Liksom din klänning. 😊

    SvaraRadera